FAQ Nejčastější otázky a odpovědi


Vaši otázku jsme již dost možná zodpověděli.
Zjistěte bez čekání jak.


Pokud jste nenašli odpověď na Vaši otázku, napište nám

 

Chci si k Limeline přenést číslo od jiného operátora. Jak mám postupovat?

Je třeba u svého stávajícího operátora požádat o CTID kód (tzv. ČVOP). Toto číslo poté vyplníte do formuláře níže spolu s dalšími údaji.

Naše zákaznická linka předá Váš požadavek k vyřízení a Vy následně budete informováni o datu přenosu. Do tohoto dne Vám bude zaslána nová SIM karta, která bude aktivní právě ode dne portace.

Kde si mohu službu objednat?
  • Na stránkách www.limeline.cz
  • Telefonicky na lince +420 210 022 011
  • Osobně našich obchodních partnerů – mapa
Co znamená 60+1, 1+1?

Čísly 60+1, 1+1, příp. 60+60 se značí tarifikace, s jakou jsou zákazníkům účtovány hovory. Všechna čísla znamenají počet sekund. První číslo značí, jakým způsobem se účtuje první minuta. Druhé číslo pak znamená tarifikaci hovoru od druhé minuty dále.

Např. při tarifikaci 60+1 je první minuta účtována jako celá a následně po vteřinách. Při tarifikaci 1+1 je již od počátku účtován hovor po vteřinách.

Nabízí LimeLine i služby pro volání ze zahraničí – roaming?

Ano, LimeLine nabízí službu volání ze zahraničí – roaming. Roaming není nutno aktivovat, telefon se napojí na zahraniční síť automaticky. Při volání ze zahraničí postupujte dle instrukcí uvedených v této sekci pod otázkou Jak používat zpětné volání pro hovory ze zahraničí?



Nejste si jisti tím, co si máte vybrat?

Nechte si ZDARMA telefonicky poradit od odborníka