Virtuální pobočková ústředna vPBX


Virtuální pobočková ústředna je plně vybavený virtuální telefonní systém na cloudovém základě, který Vám umožňuje osvobodit se od omezení tradičního telefonování a stát se neomezenými a globálně propojenými.

Nemusíte si kupovat, udržovat ani aktualizovat žádné vybavení a s našimi neomezenými tarify příchozích a odchozích volání se zbavíte poplatků za dálkové hovory a faktur od jiných telefonních společností.

 



vPBX

Virtuální pobočková ústředna
Klíčové výhody



f


Počáteční úspora nákladů

Nemusíte dělat velkou jednorázovou investici nákupem kancelářského telefonního systému, a navíc ho nemusíte ani udržovat. Díky řešení LimeLine je kancelářský telefonní systém provozován a udržován námi.


Trvalá úspora nákladů

Implementace řešení Virtuální pobočková ústředna je v dlouhodobém měřítku výrazně úspornější než tradiční ústředna PBX. Tyto trvalé úspory nákladů jsou navíc počáteční úsporou na kapitálových výdajích.



Místní flexibilita

Jelikož je Váš kancelářský telefonní systém virtuální, mohou Vaši zaměstnanci pracovat z domova, z jiných kanceláří, na mobilním telefonu, dokonce i ze zahraničí.


Virtuální přítomnost

Díky systému Virtuální pobočkové ústředny můžete získat virtuální čísla ve městech, kde se fyzicky nenacházíte, což Vám umožňuje vytvořit virtuální přítomnost nebo otevřít virtuální kancelář v New Yorku či Velké Británii.




Důvěryhodnost

Malým firmám může virtuální systém dodat okamžitou důvěryhodnost tím, že jejich zákazníkům předvede profesionálně znějící telefonní řešení. Tradiční telefonní systémy jsou pro malé organizace obecně příliš nákladné.


Škálovatelnost

Tradiční telefonní systémy jsou omezeny počtem uživatelů a tím, kolik jste si od místního telefonního operátora zakoupili linek. Virtuální systémy se mohou rozšiřovat a růst s Vaším byznysem podle Vašich potřeb.



Rychlé nastavení

Řešení Virtuální pobočková ústředna může být nasazeno velmi rychle ve srovnání s tradičním telefonním systémem.


Snadné použití

Správa koncového uživatele systému Virtuální pobočková ústředna je uživatelsky výrazně přátelštější než tradiční řešení. Díky intuitivnímu webovému rozhraní může kdokoliv spravovat, sledovat a měnit službu bez potřeby zvláštních schopností nebo zkušeností, a to kdykoliv.


f

Co přináší virtuální pobočková ústředna?


  • Dálkové ovládání společnosti
  • Realizace / Vývoj klíčových ukazatelů výkonnosti
  • Organizace jednotného informačního prostoru v rámci společnosti
  • Schopnost monitorovat workflow celé firmy a jednotlivce v reálném čase
  • Schopnost generovat reporty o volání a volání front
  • Schopnost řídit nahrávání

  • Monitorování oddělení a jednotlivých zaměstnanců on-line
  • Provoz firmy v reálném čase
  • Analýza statistických údajů o výkonu zákaznického servisu za jakékoliv období

  • Seznam kontaktů
  • Plná kontrola nad odchozími / příchozími hovory
  • Integrované CRM
  • Volání z webových widgetů
  • Jednoduché a snadno použitelné rozhraní

  • Vysoká škálovatelnost a rychlé nastavení
  • Ochrana před útoky: SQL injekce, cross-site scripting (XSS), Cross-site Request Forgery Prevention (CSRF) a cookie manipulace
  • Snadná a rychlá konfigurace


Klíčové vlastnosti

Hlasová nabídka nebo IVR (interaktivní hlasová odezva)

Interaktivní hlasová odezva je jedna z nejdůležitějších funkcí ústředny PBX a umožňuje volajícím komunikovat se systémem pomocí kláves na telefonu (tónová volba). To znamená, že volající mohou směrovat své hovory ke správným příjemcům nebo oddělením a získávat informace, které potřebují, 24 hodin denně bez potřeby drahých lidských prostředníků. Implementace hlasové nabídky výrazně zvýší pozitivní zkušenost zákazníků se společností a sníží provozní náklady.

Systém Virtuální pobočková ústředna Vám umožňuje personalizovat hlasové nabídky nahráním nebo načtením vlastních zpráv, které jsou volajícímu přehrávány. Obvykle tato zpráva obsahuje informace týkající se čísla linky pro spojení s pracovníky nebo odděleními.


Čísla s přímým vnitřním voláním a bezplatná čísla

Systém Virtuální pobočková ústředna nabízí širokou škálu globálních, lokálních i bezplatných telefonních čísel z 56 zemí a tisíce místních předvoleb. To znamená, že se můžete hlasově vyskytovat kdekoli na světě, Vaše firma tedy bude mít skutečně globální přítomnost.


Hlasová schránka

Jednotná hlasová schránka je poštovní schránka, ve které mohou volající zanechávat hlasové zprávy, podobně jako u domácího záznamníku. V případě systému Virtuální pobočkové ústředny jsou nahrané zprávy okamžitě přeposílány jako přílohy v podobě hlasového souboru na zadanou e-mailovou adresu, kterou udáte, takže můžete přijímat hlasové zprávy, ať se nacházíte kdekoliv.

Systém Virtuální pobočková ústředna Vám umožňuje nahrávat nebo načítat vlastní zprávy, které jsou volajícímu přehráványv případě, že nejste momentálně k dispozici, abyste hovor vyřídili. Tato zpráva může volajícímu dát pokyny k zanechání hlasové zprávy nebo může poskytovat jiné dostupné možnosti, např. uvedení alternativních kontaktních telefonních čísel.


Nahrávání hovoru

Tato funkce Vám umožňuje v reálném čase neslyšitelně nahrávat hovory. Obsah hovoru je odeslán na předem zadanou e-mailovou adresu jako příloha v podobně hlasového souboru po dokončení hovoru. Nahrávání hovoru je užitečné v mnoha situacích, včetně posuzování obsahu hovorů z právních nebo jiných důvodů, zlepšování zákaznických služeb, pomoci při výcviku zaměstnanců a dodržování požadavků regulace.


Volací fronty

Volací fronty Vám umožňují spravovat a zpracovat velký počet příchozích hovorů (např. call centrum). Tito volající obvykle potřebují být spojeni s konkrétním oddělením, např. prodejem nebo podporou. Příchozí hovory jsou postaveny do fronty a poté jsou distribuovány k operátorům přihlášeným do dané fronty. Když používáte systém Virtuální pobočková ústředna, mohou být tito operátoři přítomni na místě nebo vzdáleně a mohou přijímat hovory dokonce i na cestách.

Volací fronty plní v mnoha firmách důležitou funkci a jsou nezbytné, proto musí nabízet velké množství funkcí a být flexibilní. Při použití front se systémem Virtuální pobočková ústředna nabízíme množství strategických vyzvánění, které jsou používány k definování toho, jak jsou hovory distribuovány mezi členy fronty, dále možnosti přehrávání hudby nebo jiných zpráv volajícím čekajícím ve frontě a konfigurovatelný časovač, který určuje maximální dobu, po kterou může volající čekat ve frontě, než je hovor odeslán do hlasové schránky.


Softwarové telefony pro počítače a všechny mobilní platformy

Softwarové telefony jsou multifunkční VoIP aplikace pro počítače PC, počítače Mac a všechny mobilní platformy. Software je plně integrovaný s platformou Virtuální pobočkove ústředny.


Konference

Funkce konferenční místnosti umožňuje skupině 10 lidí účastnit se telefonního hovorů a vytvořit tak virtuální zasedací místnost. Každá osoba má možnost mluvit a poslouchat, takže můžete pořádat akce jako jsou výcvikové programy nebo týmové schůzky.

Systém Virtuální pobočková ústředna obsahuje integrovanou konferenční funkčnost, takže Vám umožňuje pořádat konference bez zapojení poskytovatele třetí strany. Konference se snadno podle potřeby nastavují a přístup je omezen na účastníky s příslušným PIN kódem, díky kterému se mohou ke konferenci připojit.


Flexibilní rozhraní API

Systém Virtuální pobočková ústředna je vybaven flexibilním rozhraním API JSON pro integraci do softwaru třetích stran. Ať už jde o CRM, softwarový telefon nebo jen jednoduchý adresář kontaktů, vše lze do systému Virtuální pobočková ústředna snadno integrovat.


Statistiky a monitoring hovorů

Virtuální PBX má jedinečný mechanismus analýzy statistických informací o všech uskutečněných a přijatých hovorech. Všechny informace jsou uloženy v databázi virtuální ústředny a jsou k dispozici v panelu.


Zobrazení čísla volajícího (ANI)

Při příchozím hovoru ve virtuální PBX lze zobrazit na displeji telefonu nejen číslo volajícího (CLI), ale i další informace, v závislosti na tom, co budete potřebovat.


Odesílání a příjem faxu přes internet

Virtuální PBX má pohodlný nástroj pro práci s faxy, což výrazně zjednodušuje proces přijímání, ukládání a odesílání faxů.


Vlastnosti

 Volání a směrování hovorů


  • Auto-obsluha (virtuální recepční)
  • Vlastní pozdrav
  • Vlastní Music / info-on-hold
  • Volající Skupiny
  • Volající Skupiny SLA
  • Volající Skupiny Holidays
  • Direct Inward Dial (DID)
  • Virtuální rozšíření
  • Follow-me volání
  • ID volajícího pro skupinu
  • ID volajícího pro rozšíření
  • Blokování podle Caller ID

 Call centra a ACD fronty


  • Real Time Dashboard příchozí hovor
  • Monitoring volání agentu v reálném čase
  • Profil agentu
  • Zmeškané hovory
  • Oznámení zmeškaných hovoru
  • Zmeškané hovory pro agenty
  • Zmeškané hovory pro agenty plugin
  • Statistika příchozích hovorů a odchozích hovoru
  • Lokální a vzdálené agenti
  • Adresář pro agenty
  • Webcallback Zpětné volání pro agenty
  • SMS pro agenty
  • ACD fronty
  • Rovnoměrné rozložení zatížení
  • Skills-Based směrování hovorů
  • Optimalizace fronty
  • logy fronty
  • Agent wrap-up time

  Konfigurace a správa systému


  • Sjednocení všech volání
  • Možnosti rozšíření
  • Video volání
  • Fax bez faxového přístroje
  • Nahrávání hovorů
  • Snadná webová správa
  • Neomezena škálovatelnost PBX
  • Monitoring V reálném case
  • Multi-čísla

 Konference a uživatelské zkušeností


  • Otevřená konference
  • Uzavřená konference
  • Nahrávání konference
  • Flexibilní Systém na bázi Mp3
  • SMS zprávy
  • Text-to-Speech
  • Hlasová Schránka
  • Hlasová Schránka na e-mailové
  • DID mapování a správa
  • Zmeškané hovory
  • Oznámení Zmeškané hovory
  • Zpětné volání
  • Web Callback
  • Volání z webu
  • Blokování hovoru

Ceny

Živnostník

599 Kč/měsíc

  • 5 operátorů
  • 1 číslo zdarma
  • mezinárodní číslo
  • 100 mb nahrávek
  • 500 mb webdisk
  • 1,50 kč mobile
  • 1,00 kč pevná

Tým

1699 Kč/měsíc

  • 10 operátorů
  • 5 čísel zdarma
  • mezinárodní číslo
  • 1 GB nahrávek
  • 2 GB webdisk
  • 0,98 kč mobile
  • 0,35 kč pevná

Firmy

2500 Kč/měsíc

  • 40 operátorů
  • 10 čísel zdarma
  • 1 mezinárodní číslo
  • 5 GB nahrávek
  • 10 GB webdisk
  • 0,59 kč mobile
  • 0,25 kč pevná

Korporace

5500 Kč/měsíc

  • do 150 operátorů
  • 20 čísel zdarma
  • 3 mezinárodních čísla
  • 10 GB nahrávek
  • 20 GB webdisk
  • 0,59 kč mobile
  • 0,25 kč pevná



Nejste si jisti tím, co si máte vybrat?

Nechte si ZDARMA telefonicky poradit od odborníka